Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Zoek en download conformiteitsverklaringen
Solid Gear Footwear
SKU |
Productnaam |
Conformiteitsverklaring |
SG10225 |
Dynamo O1 |
|
SG61002 |
Nautilus S3 |
|
SG61005 |
Reckon S3 |
|
SG61006 |
Oasis S3 |
Unico Graber Safety Eyewear
SKU |
Productnaam |
Conformiteitsverklaring |
04570 |
UNICOsport | 1100 CSV |
|
04572 |
UNICOsport | 1100 S UV 400 |
|
04390 |
UNICOsport | 2600 CSV |
|
04392 |
UNICOsport | 2600 S UV 400 |
|
04410 |
UNICOsport | 4000 |
|
04350 |
UNICOsport | 4600 CSV |
|
04352 |
UNICOsport | 4600 S UV 400 |
|
04270 |
UNICOsport | Zhi CSV |
|
04272 |
UNICOsport | Zhi S UV 400 |
|
01730 |
UNICO360° | Helico II HF |
|
06300 |
UNICOmulti | Tourspec |
Geen ontvangstbevestiging ontvangen?
Wellicht overbodige vragen... maar toch
Heb je je e-mailadres correct ingevoerd? En zo ja: heb je al in je spam map gekeken?
Betaald maar geen bestelbevestiging ontvangen?
Heb je betaald, maar weet je niet zeker of je bestelling nu wel of niet geplaatst is? Kijk dan even bij je bank. Is er geen geld afgeschreven? Dan was de betaling niet succesvol en ben je hoe dan ook geen geld kwijt. Je kunt in dit geval een nieuwe bestelling plaatsen.
Is er wel geld van je bankrekening afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen? Geef het dan even een beetje tijd. Het kan tot een uur duren voordat wij betalingsmeldingen binnen krijgen van onze betalingsverwerker.
Als je een uur nadat je een bestelling hebt geplaatst nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het samen met jou op.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je het pakket weigeren aan de deur of kosteloos retourneren. Zodra we het pakket retour hebben ontvangen betalen we je terug, maar wel met met aftrek van de eventuele verzendkosten.
Als je wilt annuleren kun je het beste even telefonisch contact met ons zoeken. Maar je kunt ook een e-mailtje sturen dat je je bestelling wilt annuleren (vermeld wel even het ordernummer).
Ik bestel liever niet online, hebben jullie een winkel?
Ja, we hebben een winkel
Kom je liever naar onze winkel? Dat kan natuurlijk.
Wat is het adres van jullie winkel?
Het adres is Tauber 104, 2491 DA te Den Haag. Je kunt ons adres ook googelen.
We zijn goed te bereiken met het OV (ongeveer 5 minuutjes lopen) en parkeren kan voor de deur (gratis).
Kan ik contant betalen?
Het is niet onmogelijk, maar we hebben het liever niet. Dat doen we niet om jou te pesten, maar wel voor de veiligheid van onze medewerkers. We hebben daarom liever dat je pint. Als je toch contant wilt betalen kan het zijn dat we geen wisselgeld beschikbaar hebben.