Bestellen bij Safety Trading


Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Kies je artikel(en)
Plaats de producten van je keuze in de digitale winkelwagen.

Heb je een Safety Trading-account? Mooi!

Heb je (nog) geen account? Zonder account kun je natuurlijk ook bestellen, maar dan moet je wel je gegevens invullen. We adviseren je om een account te maken zodat je direct inzicht hebt in de status en track & traces van je bestellingen. Daarnaast kun overal je winkelmand en je bestelgeschiedenis bekijken.

Geef je afleverwensen aan
Wil je de bestelling thuis geleverd krijgen, op een alternatief adres, wil je het zelf ophalen bij een Parcelshop of kom je naar onze winkel?

Controle en betalen
Kies je betaalmethode en controleer het totaaloverzicht dat je nu in beeld krijgt. Wanneer alles klopt, ga je definitief over tot betalen en is je bestelling geplaatst.

Ontvangstbevestiging
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons automatisch een ontvangstbevestiging per e-mail.

Geen ontvangstbevestiging ontvangen?

Wellicht overbodige vragen... maar toch
Heb je je e-mailadres correct ingevoerd? En zo ja: heb je al in je spam map gekeken?

Betaald maar geen bestelbevestiging ontvangen?
Heb je betaald, maar weet je niet zeker of je bestelling nu wel of niet geplaatst is? Kijk dan even bij je bank. Is er geen geld afgeschreven? Dan was de betaling niet succesvol en ben je hoe dan ook geen geld kwijt. Je kunt in dit geval een nieuwe bestelling plaatsen.

Is er wel geld van je bankrekening afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen? Geef het dan even een beetje tijd. Het kan tot een uur duren voordat wij betalingsmeldingen binnen krijgen van onze betalingsverwerker.

Als je een uur nadat je een bestelling hebt geplaatst nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. Dan lossen we het samen met jou op.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Is je bestelling al verzonden? Dan kun je het pakket weigeren aan de deur of kosteloos retourneren. Zodra we het pakket retour hebben ontvangen betalen we je terug, maar wel met met aftrek van de eventuele verzendkosten.

Als je wilt annuleren kun je het beste even telefonisch contact met ons zoeken. Maar je kunt ook een e-mailtje sturen dat je je bestelling wilt annuleren (vermeld wel even het ordernummer).

Ik bestel liever niet online, hebben jullie een winkel?

Ja, we hebben een winkel
Kom je liever naar onze winkel? Dat kan natuurlijk.

Wat is het adres van jullie winkel?
Het adres is Tauber 104, 2491 DA te Den Haag. Je kunt ons adres ook googelen.

We zijn goed te bereiken met het OV (ongeveer 5 minuutjes lopen) en parkeren kan voor de deur (gratis).

Kan ik contant betalen?
Het is niet onmogelijk, maar we hebben het liever niet. Dat doen we niet om jou te pesten, maar wel voor de veiligheid van onze medewerkers. We hebben daarom liever dat je pint. Als je toch contant wilt betalen kan het zijn dat we geen wisselgeld beschikbaar hebben.

HULP OF ADVIES NODIG?

We zijn er voor je! Of het nu gaat over je bestelling of advies over de artikelen die het beste bij jouw werkomstandigheden passen: we staan aan je zijde met raad, daad en een vriendelijke glimlach.

Maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00

+31 (0)70 358 5030

info@safetytrading.nl